Followers

Saturday

amali sembelihan 2011



dan salam 1blogger . lama rasanya tak update blog aku . dah bersarang burung tekukur dah blog nie .. hari ini aku nak post pasal Amali Sembelihan 2011 ... program ini diconduct oleh Form 4... seperti biasa,aku stil mengekalkan jawatan aku sebagai ****** /.. program ini dilaksanakan pada hari Khamis 9 November .. sebelum hari khamis tu,ada pengemasan .. memang semua AJK memberikan kerjasama yang terbaik.. masa hari tu, aku pukul 7 dah siap .. memang semangat gila .. aku bukan semangat nak sembelih tapi semangat nak rewang .. pelik ? pagi pagi aku dah angkat barang barang .. lepas tu aku basuh ayam dengan si sengal,Hilmi Adanan dan Taufik . memang pagi pagi tu dah kecoh .. lepas tu , dorang form 4 dengar ceramah .. tapi aku malas.. apa lagi .. aku poyo baik lah tolong Teacher Susila pergi ambik blender kat rumah dia .. korang nak tahu tak? rumah Teacher Susila memang superb! canggih weyh ! macam rumah orang putih .. aku teruja gila koot ..  lepas tu , dorang pun mula sembelih .. aku tak sembelih .. fakta yang menarik tentang Amali Sembelihan tahun ini .. kitorang ada satu kambing .. dan tahun ini tiada BANGKAI . TAHNIAH ! dan kitorang agihkan makanan kepada satu sekolah ...bangga+gembira pulak sebab dapat agihkan makanan kepada orang lain .. lepas habis sembelih .. kerja bertambah banyak .. cabut bulu ayam .. mula memasak .. memang best lah .. tapi apa yang tak best nya adalah beberapa orang manusia yang tak guna MAKAN DULU  walaupun buat kerja taklah hebat sangat .. pergh ! memang semua bengang . aku rasa nak tumbuk je muka sesorang .. lepas tu,ada yang tunjuk samseng bawak motor balik rumah ... unmatured langsung ..aku malas nak cakap apa apa .. suika hati korang lah .. hari tu memang memenatkan tapi hati aku memang PUAS sebab dapat melaksanakan amali Sembelihan dengan jayanya.. aku mewakili pengarah ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru guru, barisan AJK  dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam Amali Sembelihan .. tahun depan Amali Haji pulak .. sebelum entri nie tamat .. jom layan gambar gambar ..

















kalau korang nak tengok gambar gambar amali sembelihan,korang boleh tekan link link ini .



~THE END~







Bob
' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

1 comment: