Followers

Saturday

Sesuka Hati Je Tag !

assalamualaikum dan salam 1blogger .. aku telah ditag oleh  Lyka .. 


You must post these rules.
•Each person must post 11 things about themselves in their jurnal.
•Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer
•You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
•Go to their page and tell them you have tagged him/her
•No tags back
•No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people


11 things about me
  • nearest to sixteen..17 days ago ..
  • KpopHolic....
  • saya suka kucing ..miauw ..
  • takut tengok cerita hantu 
  • rajin bila perlu
  • hidup hanya sekali .. so buat amal ibadah kat Allah banyak banyak
  • IWANDER&KHAIRI always in my heart
  • happy go lucky =)
  • talented*perasan koot
  • seorang yang takut keseorangan
  • jenis yang senang untuk menyayangi TAPI sukar untuk membenci
11 question from si cantik =)

nama dalam i/c korang apa ?

MUHAMAD KHAIDER BIN BUSTAMI

suka korea tak ? sebab apa eah ?

suka sangat..dorang pandai menari dan pintar menyanyi .. adorable lagi tu =)

antara lagu english dengan lagu melayu , korang prefer yang mana ?

lagu english .. bawa banyak maksud . contoh . count on m

korang rasa korang ni bagus sangat ke ? cause aku rasa aku memang bagus ! HAHA

biarlah Allah yang menilai =)

suka Altimet tak ?

tak ..

antara lelaki baik tak handsome dengan lelaki handsome nakal and kaya , korang nak yang mana ?

sebab aku lelaki .aku tukar soalan nie kepada 

perempuan..confirm lah perempuan yang baik tak 

cantik .. contoh Ain Afini

what do you think about me ? HAHA

you're nice girl . beautiful ... have a great attitude and your spirit inspire m

antara handphone dengan laptop , korang nak yang mana ?

confirm laptop tapi yang ada internet =)

what do you think about high school ?

best place..lot of memory .. lot of people.. bagaimana 

hidup kita bermula semua bermula dari high schoo

If you could be a character in any novel you’ve ever read, who would you be and why?

aku nak jadi Ayyas dalam novel Bumi Cinta .. aku nak jadi 

Ayyas sebab dia dapat menahan nafsu walaupun tinggal satu '

rumah dengan pelacur dan pembunuh upahan yang jelita..

dia juga sangat berpegang teguh kepada akidah Islam

What would you do if you had a million dollars?

saya akan membina sebuah rumah kebajikan untuk anak 

yatim .. menghantar keluarga saya menunaikan Haji.. 

menjelajah dunia .. membawa rakan rakan dan guru saya 

bercuti di USA .. =)


11 soalan dari GreaTroubleMaker

  1. siapakah nama ibu bapa anda
  2. siapakah nama kawan karib anda dunia akhirat
  3. apakah impian terbesar anda?
  4. cita cita ketika besar?
  5. ciri ciri lelaki/perempuan idaman?
  6. blog tercantik anda pernah tengok?
  7. kawan yang paling hensem?cantik?
  8. kawan yang paling baik ?
  9. kenangan terindah seumur hidup setakat ini?
  10. suka manusia macam mana?
  11. harapan untuk saya?

yang bertuah..

  • ain afini
  • nabihah said
  • al baihaqi
  • dayah
  • lea purplevirta
  • faiqah ghazali
  • suriya natasha
  • asri
  • fatimah
  • ari zulfaykar
  • erny fishah



~THE END^--^~





' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment