Followers

Wednesday

entah




assalamualaikum dan salam 1bloger.. sebenarnya aku malas nak update blog hari nie . tapi aku pelik kenapa hati aku sangat berkecamuk dan gundah gelana  sekarang..lalu membuatkan aku terpanggil untuk menekan keyboard untuk update blog.. satu soalan yang selau bermain di fikiran aku ... aku selalu berfikir tentang macam mana aku nie sebagai seorang pencinta?? kadangkala aku rasa aku banyak mencintai sampaikan aku sudah tidak kisah untuk dilukai...sebab ? aku terlalu banyak kali dilukai.. ada satu lagi soalan..kenapa orang yang aku cintai  tak dapat rasa apa yang aku telah buat kat dia... tapi kenapa dia buat kat aku macam ini ... kadang kadang aku rasa macam digunakan dan diperbodohkan je...walaupun aku seorang yang bukannya baik sangat tapi aku sekurang kurangnya tak pernah mempergunakan orang untuk kepentingan diri sendiri... kadang kadang aku fikir lebih baik hidup tanpa cinta kerana kadang kala itu lebih baik .. masalah aku ?? aku TERLAMPAU menyayangi orang  sampaikan aku sanggup menyakitkan hati sendiri daripada melihat orang yang aku sayangi sakit ... tapi aku nak ucapkan terima kasih pada sesiapa yang pernah merasa dicintai dan disayangi oleh aku.. dan terima kasih juga kerana telah menjadikan aku lebih baik daripada waktu dahulu =)... aku kena terima hakikat yang aku takkan ada orang yang disayangi di sisi aku satu hari nanti .. cukuplah sampai di sini  .. aku tak nak jadi manusia yang boleh diperbodohkan lagi .. aku nak jadi manusia yang lebih kuat menghadapi dugaan hidup ... aku still Khaider Bustami yang lama tapi dengan jiwa yang baru , semangat yang baru dan azam yang baru ! Khaider Bustami,kau boleh! 








p/s:It takes a strong person not to cry, a stronger person to cry, & the strongest person to say why they're crying .


~the end~






' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment