Followers

Saturday

maddi jane+tiffany alvord+megan nicole

assalamualaikum dan salam 1blogger...ok!aku nak cerita pasal 3 orang penyanyi yang suka nyanyi lagu orang lain..*pelik je bunyinya...*


1.Maddi Jane




pergh..suara dia sedap gila..aku suka suara dia nyanyi lagu Price Tag dan Impossible..sedap gila..muka pon cute..boleh jadilah dapat 20 juta viewers kat youtube..






3.Tiffany Alvord





aku dengar suara dia pertama kali kat blog illyka...aku pun rasa sedap lah suara dia ... tapi kakak aku kata suara dia tak sedap..lagi sedap suara maddi jane..aku tak kisah pon..












dia nie aku kenal melalui duo dia dengan Tiffany Alvord dalam lagu Who Says..suara dia pon boleh tahan..muka pun cantik....



                                             ~THE END~                                            
        






' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment