Followers

Thursday

3 minggu yang MEMENATKAN !

 assalamualaikum dan salam 1blogger.. walaweyh.. lama gila tak update blog usang nie.... aku rasa dah nak sampai 3 minggu burung merpati bersarang dekat sini.... okey! FIRST at all , school holiday was started ! Yeah yeah yeah ! walaupun sebenarnya esok baru cuti tapi aku mempercepatkan cuti aku SEBAB esok aku ada trip ke PENANG yaw ~ haha .. mesti sangat syiioookk ! haha ... mesti nanti ramai yang JELES! Okey ,banyak sebenarnya  aktiviti sepanjang 3 minggu yang sangat memenatkan neyh ! Firstly ,KAMIL .. OMG! Aku masuk 3 pertandingan iaitu Debat Arab , Syarahan BM dan Musammarah ! Okey , alhamdulillah , aku berjaya mendapatkan 2 kemenangan untuk rumah Hamzah dalam kategori Syarahan BM dan Musammarah dan tempat kedua dalam Debat Arab .. walahwalah ! Tak sangka dapat no 2 Debat Arab walaupun kitorang neyh BIDAN TERJUN jer! Hari Amal Islami tu ,aku memang semangat gila .. bawak sepanduk lagi untuk menyatakan sokongan aku kepada Rumah Hamzah..  siap bertandatangan ahli ahli rumah Hamzah yang influent lagi ....haha .. kebiasaannya dalam sesuatu pertandingan mesti orang akan tengok nasyid... Nasyid Rumah Hamzah perempuan memang GEMPAK ! Faham faham sendiri lah maksudnya tapi yang penting Lelaki nasyid Rumah Hamzah memang terbaik ! Semua memang anggap tu macam konsert sendiri lah senang katakan! Hahaha! Tapi aku suka sama suara solo rumah Hanzalah!Sedap sangat... *bermotif And then ada satu lagi event penting , UP 1 .. Weyh , sumpahh stress gila sepanjang minggu neyh! Bayangkan 1 hari ada 4 paper.. tak mahu gila aku dibuatnya.. Mostly stressed hari Selasa ... BAT ,BA STAM,Akaun dan Syariah Islamiah . Gempak gila koot!! Tapi alhamdulillah aku dapat menamatkan periksa aku sehingga akhir ... Alhamdulillah... and paling penting , aku sangat bahagia 3 ,minggu neyh ... Hehe.. Sebab apa ? Biarlah rahsia... hahaha .. Nanti lah aku cerita.. Tapi yang penting,DIA telah berubah... Dia sangat mempercayai aku dan mengambil berat pasal aku! HAHA! okey, lastly kepada semua pelajar pelajar di seluruh MALAYSIA,SELAMAT BERCUTI ! Manfaatkanlah cuti anda dengan sebaik mungkin dengan melakukan aktiviti aktiviti yang bermanfaat okey ! Baca buku buku pelajaran dan tolong ibu bapa anda ! Jangan lupa buat pakej pakej percutian yang banyak telah disediakan oleh guru guru anda okey ! Nice holiday hopefully ... 








Qoute of the day : "Life has taught us that love does not consist in gazing at each other but in looking outward together in the same direction.”


' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment