Followers

Saturday

Little Memories:)


Assalamualaikum and salam 1blogger.Hmmmm,lamanya tak update blogg . Kali terakhir update blog pada 25 Ogos . Sekarang dah 7 September. Auwww,dah bersarang burung merpati dahh blog aku neyhh . HEHE . Okeyy,sepanjang sebulan aku tak mengupdate neyh ,a lot of thing happen to me. Konflik perasaan , a bit of upset for Trial result, my relationship does not in good condition,someone that I love in past love me currently, I do not know what happen to my heart.but day by day,Allah give me a lot of spirit and a bunch of strength to make me through. That's why the reason I love Allah so much.And recently aku ada satu majlis yang kena handle. Namanya JAMUAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 5"MEMORI DICIPTA,KASIH TERSINGKAP MAKA CINTA BERSEMI". Sebenarnya majlis neyh macam Majlis Graduasi and somehing like that lahh . A lot of thing happen during this ceremony held. Ada yang best ada yang sedih tapi apa yang penting , ini adalah majlis terakhir tuntuk pelajar Tingkatan 5 bersama sama , meraikan jalinan ukhuwah yang telah tersimpul rapi sejak 2008 lagi.Di sini lahh aku tahu cikgu mana yang selalu ada bersama kitorang senang dan susah. I love you always teacher.Di sinilah aku dapat tahu mana satu kawan aku yang mengerti apakah ertinya sesebuah persahabatan dan yang paling penting aku mengerti siapakah kawan yang sepatutnya dapat gelaran seorang sahabat. okeyyy , malas nak membebel banyak banyak . Jom tengok gambar sepanjang majlis!


Qasidah Burdah my boyfriend,Akmal,Fauzan and Faris :) 
Zufayri,Hakim and me

5 Ibnu Kathir


Aku memang suka menyelit:)

Me with Canon EOS 1100D


Picture with teacher and friend that I loved

Nanie and I

Naim Saffwan



Aizat and I

Setiap hari aku bersyukur kepada Allah sebab aku hidup bersama sama dengan orang yang sentiasa mengambil berat tentang aku . Aizat,Najib,Ahmad,Fatin,Farah Sofea,Nanie,Amaliena,Erra,Mimie,Naim,Fatin,Fieza,Fahira,Mawaddah,Aisyah,Ikrom,Faris,Hakim,Aliff,Shazrul,Sue... terlampau ramai yang mengambil berat pasal aku. Aku tak kisah orang nak cakap apa pasal diorang sebab diorang memang AWESOME! I trust with this qoute "WHAT YOU GIVE,YOU GET BACK".

and then about haters, I do not care about you at all. Seriously . I have many haters . Men nor women. Sebab apa dorang benci aku? Sebab diorang semua takder life.Asyik asyik nak burukkan orang.And sebenarnya aku bersyukur jugak sebab korang semua ada.Sebab? Sekurang kurangnya aku tahu aku neyhh lebih baik daripada korang semua. Thank you gedik gedik gedik semua. And for woman yang paling aku benci kat dunia neyhh,I.I , aku dah tak nak ambek tahu pasal kau. Aku dah block kau kat twitter and unfriend kau kat fb. Kau pon taknak aku masuk campur dalam hidup kau kann? Aku dah buat. Ambek kauuuu!

Okeyy,last but not least,aku nak korang semua doakan kejayaan aku and kawan kawan aku untuk SPM yang bakal mendatang.Aku rasa neyhh entri last sebelum aku nak menjawab SPM.Wish me best of luck okeyyy .I love you lot .

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.


notakecik:Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan walaupun maut menjadi noktahnya keranaseorang SAHABAT itu terlalu istimewa dalam doa saudaranya yang lain biarpun tanpa bayangnya.


' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

1 comment:

  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Memaafkan adalah cara balas dendam yang paling mulia.

    ReplyDelete