Followers

Saturday

SPEECHLESS


Assalamualaikum dan salam 1blogger. Pertama sekali,wahai blogku,sorry :( Selama sebulan aku tak update kau.Sebenarnya aku sangat rindu nak update kau.*luahanhati*Next. hai semua followers,stalkers,readers and visitors,I hope you in well condition and happy always. I love uolss okeyy. Di kesempatan ini,aku rasa tak terlambat lagi nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yang mengenali diri aku.Dekat sini,aku mohon sepuluh jari nak minta maaf kalau ada buat kesalahan dengan korang or buatkan korang sakit hati or buat hati korang terluka etc.Aku neyh manusia biasa,banyak melakukan dosa.Jadi,lain kali kalau aku buat salah or silap,harap harap tegur lah yer.And aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi hadir ke teratak buruk aku kat Telok Gong sampai ada orang yang datang sampai pukul 8 malam.Sorry kalau tak layan korang dengan baik etc.Tahun neyh aku tak raya sangat pon sebab aku agak sibuk dengan exam yang semakin mendekat.Aku pun tak tahu dari mana kekuatan untuk aku taip benda benda neyh.



Kawan selama 10 tahun!


Okeyyy . Untuk pengetahuan korang semua,minggu depan hari Selasa aku dan semua pelajar Tingkatan 5 seluruh Selangor akan menghadapi satu ujian yang mana bagi aku sangat penting bagi aku.Peperiksaan Percubaan.okeyy ,mungkin aku rasa KPM gilaaaaaaaaaaaaaa sebab mengadakan ujian semasa sambuatan Hari Raya . Aku sayang KPM sangat sangat sangat. Dan ini menyebabkan implikasi kepada sambutan Hari Raya aku tahun ini. For uolss information,pagi pagi raya pon aku dah baca buku. Sumpah sangat stress. Bangun tidur fikir pasal Trial.Nak tidur balik pon set jam untuk Trial . Amazing life rite? Tapi aku yakin dengan diri aku yang aku boleh lakukan. I know I can do it. Okeyyy , jadi untuk sesiapa yang baca entri neyhhh,aku mengharap sangat sangat untuk mendoakan kejayaan aku dan pelajar yang bakal menduduki ujian Percubaan SPM dengan kejayaan yang cemerlang.And doakan aku capai target aku. Berapa ? Biarlah rahsia.



Lastly, aku nak cakap aku dah mengharungi kehidupan lima tahun di Sg.Bert and I just found one and only soulmate.We have a long time relationship and sometimes I don't trust  this "person" care about me and this changed when something bad happens to me,"person" send a note" Believe one thing.Everyday in your life that one person will love you than anything.That's me" i just wiped my tears and said " I KNOW IT" .
And sekarang semua tengah kecoh aku minat dengan seorang form 1 neyh .So what? I don't care.Aku just minat jer bukan MENCINTAI okeyy .Takenoteuolss.

okeyy. and for last I will post one of Justin Bieber song and first time I interested with bieber song.So,all of Bieber fan should happy because I liked Bieber song . The song tittled As Long You Love Me.

And this last . I promise. This is especially for Amie .

' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment