Followers

Saturday

untittled

Kumulakan update aku hari neyh dengan BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM :). Assalamualaikum dan salam sejahtera. tangan yang sudah lama tidak menekan kekunci QWERTYUIOP ini sangat kaku apabila ingin menekannya kembali.sejujurnya , lama gila tak update blog . last update 18.05 . Hari neyh 07.07.  Wow! lama sungguh :) and sepanjang aku tak menghupdate blog ini,bermacam benda berlaku.First. Pertandingan Jejak Maklumat yang memang AWESOME! Kumpulan aku menang tempat PERTAMA. Ooyeahhh . Nama kumpulan aku BOOMSHAKALAKA . Tapi akak PTPL tu sebut BOOMSHAKALALA. Haha . Never mind lahh . Ahli kumpulan aku : Aizat,Azzamuddin,Shafiq,Najib dan Ahmad .nanti kitorang lawan bulan 9 kat Bukit Cerakah . Doakan kitorang yer . Okey . Secondly,RUMAH HAMZAH JUARA. Selamanya Selamanya Selamanya Hamzah Juara ooyeah ! okey.Even aku tak sertai apa apa,tapi aku selaku NAIB PENGERURI I rumah Hamzah,I'm proud.Tahun ini ada lawan kawad.And aku masuk mewakili PBSM . Tahniah kepada kitorang sebab dapat nombor 4.Ini ada beberapa gambar. Take look kay.
Satu dua 

Hamzah Juara




Perbarisan Rumah Hamzah

PBSM da best !


okey,aku sangat gembira sebab sekurang kurangnya aku tahu itu adalah kenangan terindah aku.Last year babe.Aku akan ingat saat dimana aku jerit bila Rumah Hamzah menang and bila aku pegang piala yang dipusing tue.


Next,Kem Kecemerlangan Matematik bersama Kelab Sains Aktuari UKM ! Okey,sumpah best! Even macam macam berlaku kat aku masa tu,but I'm still feel the moment.Aku sangat teruja untuk kem ini sebenarnya sebab aku kan bongok sikit dalam Mathematic.And dalam kem neyh kitorang dibahagikan kepada kumpulan.Nama team aku ALPHA. Yang simbol kat atas tue. Fasilitator kumpulan aku Abang Aslam.Dia memang ROCK :) And team aku menang no 1 jugak . Ooyeah. Tiga perkara.tiga juara. Cool kann? Tahun yang sangat sempurna.
Main Catur Bestari bersama Kak Mung!

Go Alpha!

Explore Math.No 1

Main Puzzle.No 1

Catur yang Kurang Bestari.Alpha Juara

Dengar Forum Perdana Hal Ehwal Islam

and then,result PPT pon keluar.Alhamdulillah,keputusan aku  sangat gila TERUK!  Maybe aku kena workhard lagi untuk mengalahkan girls dalam kelas aku. Sekarang aku dah tak boleh main main lagi.Tinggal 100 lebih je hari nak SPM. Aku kena belajar betul betul. You can do it Khaider ;)
And aku nak cakap satu perkara,maybe dulu aku tak percaya sangat idiom'don't judge book by it's cover'. aku taknak cakap apa apa tapi korang kena fikirkan betul betul:)



And lastly aku semakin sayang kepada orang yang sayang kat aku.Maybe betul apa orang cakap"Sayangilah orang yang sayang kat kita"
okey,sampai sini saja entri untuk kali ini . Assalamualaikum dan hope see you again :)

p/s:Sometimes you have to be the bigger person & apologize.. The relationship is more important than your EGO..




' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment