Followers

Friday

Remove Timeline FB

assalamualaikum dan salam 1blogger... rajinnya aku update . Yela,kerja akaun dah siap,hari guru dah settled . PPT dah nak sampai waktu pwngakhirannya! What's amazing life . Okey,kembali kepada entri neyh 'REMOVE TIMELINE FB .Okey , haritu aku tengah best online tetibe aku bukak wall Facebook aku . tetibe dah ada Timeline . Aku neyh dah anti-TIMELINE.Tapi aku biarkan dulu , pagi tadi aku dah bengang sangat dengan mak cik TIMELINE tue aku cari kat google.com . And jumpa satu blog neyh . Aku buat lah apa yang dia suruh . And after a few minutes,HILANG ! Yeah, a big success :) Okey,aku nak kongsikan cara cara nya . senang je . Klik je link kat bawah neyh okey 




Semoga berjaya okey . And nak cakap sekarang . Aku dah tak kisah pasal sesiapa lagi . Kau nak kutuk,caci,maki hamun ker aku tak kisah. Kau nak tinggalkan aku pon aku tak kisah.Sekarang aku nak tumpukan pada pelajaran,kehidupan aku,nak jaga mak aku dan 2 kakak aku and lastly ATBMKA .. Engkau bukan kepentingan aku lagi . Terima kasih atas segala yang kau dah buat kat aku . And aku nak post satu lagu yang sentiasa menjadi inspirasi aku .



notakecik:When something bad happens you have three choices. You can either let it define you, let it destroy you or you can let it strengthen you.

ASSALAMUALAIKUM.Have a nice weekend :)






' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment