Followers

Thursday

di sebalik dugaan~

assalamualaikum dan salam 1blogger! wahhh ... lama gila tak update .. sudah bersarang aku punya blog neyh dengan sarang burung tekukur! Hehe... okey.... aku nak cakap something ! AKU TERLAMPAU PENAT! Ya Allah,tolong aku! Kenapa aku ditimpakan dengan pelbagai dugaan? Hmm... Allah menguji hambanya dengan sekadar apa yang hambanya mampu.. Aku nak cakap something, awal sekolah SANGAT SIBUK ! rasa macam n pengsan dahhh ! macam macam kerja kena buat dan siapkan dalam masa yang singkat!! kenapa bila aku nak tinggalkan sekolah,berbagai jawatan yang aku TAKNAK aku TERPAKSA PEGANG! bukan nak cakap apa, aku memang TAKNAK jawatan tu semua.. sesiapa yang nak aku tak kisah ! SILALAH AMBIL .. tetapi KEBIASANNYA jawatan yang aku taknak itulah yang aku dapat ! aku tak suka digelar sebagai GIPANG atau yang sewilayah dengannya sebab AKU MEMANG BUKAN macam tu .. aku tak pegang apa apa jawatan pon lebih baik~ serious aku cakap.... adakah jawatan yang aku dapat satu NIKMAT? atau satu dugaan untuk membolak balikkan kehidupan aku!! Biarlah Allah sahaja yang menentukannya.. Just follow and fllew khaider...and now , I HATE someone yang pernah aku percaya SATU MASA DAHULU tapi sekarang neyh aku TAKKAN PERCAYA KAU LAGI!! Atas dasar kau tak percaya kat aku~sorry lahhh , kau tak percaya kat aku,JANGAN HARAP aku nak PERCAYA kat KAU! Go Away from My Life! tapi di sebalik semua dugaan yang aku dapat, ada satu KEGEMBIRAAN yang aku takkan lupakan FOR THE REST OF MY LIFE ! Kejayaan dalam PERARAKAN MAULIDURRASUL PERINGKAT NEGERI!Alhamdulillah,kontijen SAM SULTAN HISAMUDDIN SG BERTIH mendapat tempat kedua dalam kategri KONTIJEN TERBAIK!Kelas kau Jahh! Banyak yang kitorang perlu tempuhi untuk dapat gelaran tu...Bukan senang tau pelajar Hisamuddin dapat salam dengan Sultan Selangor! Semasa perarakan pon berbagai gelagat yang dapat aku lihat! Ada yang tercabut sampin lah,tali kasut tak ikat and etc... tapi semua tu Allah telah balas dengan kemenangan! Aku gembira tahap sampai aku menangis masa tu! Masa tu aku bangga dengan diri aku dan seluruh kontijen sebab apa yang kitorang usahakan membuahkan hasil!Neyh ada beberapa keping gambar sebelum,semasa dan selepas perarakan! Take a look yaw !











sebelum aku habiskan kalam berbaur rindu neyh , aku nak share satu lagu yang sangat menyentuh hati! dengarkanlah =)




p/s: You are only at your best when you are completely and utterly being yourself. 



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment