Followers

Friday

TIRED !

assalamualaikum dan salam 1blogger ! wah ...lama tak update bloggie .. sanat rindu kat semua fellas kat blog ...  2 minggu yang pertama di sekolah .. jujur aku katakan sangat MEMENATKAN! aku tak tahu nak kata apa ... mungkin ini adalah dugaan yang menimpa pada aku ... haha ! tapi sangat best lah menjadi yang paling SENIOR di sekolah! terasa diri SANGAT TUA ! and mula lah nak meleleh apabila fikirkan lagi beberapa bulan sahaja aku ada masa untuk menikmati waktu persekolahan ! baru rasa macam semalam mak aku hantar aku pergi sekolah .. baju aku terjatuh .. meleleh bila teringat mak aku kat rumah ! bagi aku, sebab apa aku akan merindui waktu sekolah kerana itu adalah waktu PERALIHAN daripada kid to teen! satu rasa yang sangat berbeza apabila kita sangat merindui kawan kita walaupun baru jumpa beberapa minit yang lepas ... and satu benda yang aku paling tak boleh lupakan adalah bagaimana aku sangat menyayangi seseorang itu sehingga mampu menukar diri aku kepada SOMEONE BETTER ! and HOSTEL give me a lot of meaning ! dikhianati , dibenci , disalahkan bukan sebab diri sendiri adalah satu yang aku pernah terkena kat hostel ! tapi aku takkan lupa aku pena jumpa manusia yang SUPERB kat hostel .. betapa kuatnya dorang mempertahankan kawan dorang ! hah... memang menyeksakan apabila nak tinggalkan sekolah tapi itu adalah satu PENGORBANAN ! hehe .. merepek pulak aku hari neyh ! 


p/s : aku jumpa budak form 1 yang sangat cuttie =)







' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment