Followers

Tuesday

Kpopers kuasa 2

assalamualaikum dan salam 1blogger.. heyy! KhaiderBustami back to update bloggies! lama gila aku tak update pasal kpoppers..SUMPAH ! kali terakhir aku update pasal korea Tekan SINI ... gila lahh! banyak sebab aku tak update pasal korea..First at all,aku takder idea nak update pasal apa...yela,baru awal tahun so dunia music Korea tak lincah lagi.. wah wah wah... aku nie macam PENGKRITIK MUSIC  lagaknya.. lagi satu sebab , aku TERLAMPAU SIBUK kat sekolah! Ya Allah,rasa nak hantuk kepala kat dinding..Berbagai ragam dan kerenah aku hadapi tahun neyh.. dengan masalah JEALOUS, beolm lagi dengan masalah FITNAH MENFITNAH.. so,aku tak banyak menghabiskan masa nak memikirkan pasal Kpop.. tapi sebenarnya aku ambil berat pasal dunia kpop neyh... okey! apa kena mengena kpoperrs dengan kuasa 2? entah.. aku main tulis je.. dah takder idea sangat koott.. neyh aku nak post lagu Korea yang menjadi kegilaan aku buat masa sekarang!


1.Cry Cry by T-ARA... sumpah aku cakap tarian dia COOLIO gila.. suara diorang pon sangat merdu ! Can you see the music from my eyes? aww... ahaha




2.Lovey Dovey by T-ara.. walaupun lagunya macam annoying sikit,tapi lagunya boleh tahan lahh!




and ada 2 lagu baru dari MBLAQ*setakatyangnieakutahusebabdorangbarureleasealbum... Scribble dan It's War !






and satu lagi lagu daripada Wonder girl"The DJ is Mine"




haha! selalu orang cakap nie blog untuk orang yang minat Korea je.. apadehal? blog ini untuk semua orang... kadangkala je aku tulis pasal Korea okey.. so jangan malu malu segan segan nak viewing blog aku okey! thanks yaw pada peminat setia blog neyh ! love you like a love song babe *apakenaneyh








p/s:masa aku pergi Sg.Congkak,aku lalu depan Sekolah Agama Menengah Bandar Baru Salak Tinggi .. and aku terfikir sejenak,adakah dia pindah? apakah rasa yang akan aku hadapi kalau dia pindah??


p/s:Remembering is easy for those who have memory,forgeting is hard for those who HAVE HEART


' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment