Followers

Saturday

JIWANG !

assalamualaikum dan salam 1blogger.. mesti ramai yang pelikss sebab apa aku rajin update ?? SEBABBBBB aku RAJINNNN lhaa .. haha.. *joking ...okey ! hari neyh aku nak cerita pasal lagu JIWANG ! alamak .. mesti ramai yang pelik sebab apa tetibe mamat korea neyh minat jiwang pulak neyh ! .... JAWAPANNYA .... tiada dalam skema!minta maaf ye ... manader pape lah .. nie adalah sebuah cerita seram ... kuangkuangkuang .. hari Selasa aku prep dengan *nama tak dinyatakan ... time tu aku memang tak nak buat kerja sekolah.... aku suruh *****nyanyi ..and dia nyanyikan aku lagu neyh ...




Aku mentari 
Tapi tak menghangatkan mu 
Aku pelangi 
Tak memberi warna dihidupmu 
Aku sang bulan 
Tak menerangi malammu 
Akulah bintang 
Yang hilang ditelan kegelapan 

Selalu itu yang 
Kau ucapkan padaku 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 

Aku sang bulan 
Tak menerangi malammu 
Akulah bintang 
Yang hilang ditelan kegelapan 

Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba bersabar 
Ku yakin kau kan berubah

Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba bersabar 
Ku yakin kau kan berubah

Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba bersabar 
Ku yakin kau kan berubah


funny pulak ooohhh bila aku minat jiwang ! tapi apa salahnya ... just dengar tak salah kannn ! and then hari neyh aku keluar pergi karaoke dengan kakak aku ... memang syokkk gila ! aku memang MELALAK habis lahh .. tapi sampai kakak kakak aku pilih lagu jiwang aku hanya just dengar jer .. and then aku dengar lah beberapa lagu yang agak menarik perhatian aku =)




TAPI aku paling berkenan dengan satu lagu ini .. sangat ada kena mengena dengan hidup aku .. nak menangis aku =(


Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa dicintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dalam hidupmu


Telah lama ku pendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

[Reff:]
Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga hujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

okey ! that enough for today fellas !  I just wanna say
Love Is Emotion 





~THE END~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment