Followers

Saturday

15 TOP BIAS

assalamualaikum dan salam 1blogger .. wow ! lama gila aku tak mengupdate blog aku nie ... dah bersarang burung tekukur dah kat sini ... okey ! bulan disember nie aku takkan cerita pasal kehidupan aku , tapi aku akan ceritakan pasal kehidupan dan kegemaraan aku sepanjang tahun 2011 .. firstly hari ini aku nak update pasal 20 TOP BIAS.. kalau yang tak minat korea tu , mesti tak yahu apa apa kan ?? Bias nie macam artis yang kita suka lah .. Check it out !


















p/s: aku rindu kat sekolah .. aku rindu kat kelas ... aku rindu dengan kawan kawan kat asrama dan kelas .. aku rindu sama penghuni aspura .. 

~THE END~




' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment