Followers

Friday

INFINITE

assalamualaikum dan salam 1blogger .. hari ini aku tak tahu nak taip apa .. tapi terlintas pasal 1 kumpulan Korea yang sangat diminati oleh 2 dara idaman Malaya : Suriya dan Nabihah Said .. aku pon tak tahu kenapa dorang minat sangat pada mamat mie tapi entah lah .. setiap orang mempunyai minat yang berbeza rite? 






Sung Gyu
Name: Kim Sung Gyu
Birthdate: April 28, 1989
Height: 178 cm
Position: Leader of Infinite and main vocal



Woohyun
Name: Nam Woo Hyun
Birthdate: February 8, 1991
Height: 176 cm
Position: Main Vocal



MyungSoo
Name: Kim MyungSoo
Stage Name: L
Birthday: March 13th 1992
Height: 178cm
Weight: 62kg
Hobby/Talent: Excercise, Cooking, Rap
Position: Vocal and face of the group
Used to live: Seoul Sungdonggu
Characterisitcs: Sungdonggu Ullzzang, Good style, Face which is close with the camera, Unlike goodlooking face has a extraordinary mind



Sungjong
Name: Lee Sung Jong
Birthdate: September 3, 1993
Height: 177 cm
Position: Vocal



Sung Yeol
Name: Lee Seong Yeol
Birthdate: August 27, 1991
Height: 180 cm
Position: Vocal



DongWoo
Name: Jang Dong Woo
Birthdate: November 22, 1990
Height: 175 cm
Position: Rap



Ho Won
Name: Howon
Nickname: HOYA
Birthdate: March 26, 1991
Height: 175 cm
Position: Rap, vocal, and dance




sebenarnya aku minat lah jugak dorang nie.. tapi tak seminat Big Bang ... aku minat 3 lagu je .. BTD , Be Mine dan Paradise .. kumpulan nie pun banyak orang kenal .. Ina pon suruh aku minat dorang nie .. Naim pon puji tarian dorang awehsome ..
Bagi aku , kumpulan ini boleh menyinar .. tapi kebanyakan orang cakap L paling menyerlah ... aku pon tak tau sangat.. tapi ditengok sekali imbas ada iras Dongho lahh!














~THE END~




' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment