Followers

Sunday

Greyson Michael Chance

assalamualaikum dan salam 1blogger .. hari ini saya nak update pasal kegilaan terbaru saya .. hihi .. namanya Greyson Michael Chance ... okey okey ! macam mana aku boleh kenal dia ? Persembahan AIM ..  masa tu dia bawak lagu Paparazi dan Waiting Outside The Lines .. OMDM! sangat syok ! awesome .. lepas hari tu , aku search l;ah kat Youtube .. au dengar 3 lagu dia yang paling popular .. Waiting Outside The Lines , Unfriend You dan Paparazi .. sumpah aku cakap suara dia memang sedap ! terngiang ngiang kat telinga aku sebelum tidur suara dia *dah masuk kes angau nie .. haha .. lepas tu aku tukar gambar DP aku kat FB .. taks sangka ramai yang jeles .. haha .. lain kali kalau rasa Greyson nie comel , jangan mengada ngada nak post kat wall aku okey ! just tukar je .. okey okey okey ! nie aku nak bagi tahu sikit profil si dia nie .. check it out..


Nama penuh : Greyson Michael Chance
Nama glamour : Greyson Chance
Tarikh Lahir : 16 Ogos 1997 *alamak, lagi muda 
Tempat lahir : Wichita Falls , Texas
Tinggi : 5 kaki 2 inci

nie lagu lagu dia yang aku admire !






Huhu ! Korang wajib dengar 18888 kali sehari ... haha ... nie pulak gambar gambar dia ..










okey okey ! jangan kutuk Greyson okey ! tak baik tau ... thanks for viewing my blog ! I lOVE you deep from my heart !

~HASTA LA VISTA~







' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment