Followers

Friday

real steel best!

assalamualaikum dan salam 1blogger..okey! semalam aku pergi keluar tengok wayang dengan kakak aku..lagipun,aku pon memang nak hilangkan tekanan exam dan fikiran aku yang berkecamuk sangat sangat....okey! straightto the point..aku tengok cerita Real Steel ... sumpah aku cakap korang kena tengok cerita ini.. cerita ini walaupun mengisahkan pasal robot tapi kita akan dapati sejahat mana seorang bapa,dia pasti akan menyayangi anak dia.. bagi aku,inilah yang membezakan cerita Melayu dengan cerita BI .. dorang dalam membuat cerita pasti akan memasukkan nilai murni .. itu aku dan keluargaaku suka tengok cerita BI.. dalam cerita ini,aku jatuh cinta pada Dakota Goyo,budak kecil yang ditinggalkan oleh bapanya ketika lahir dan bapa dia jual dia untuk kepentingan diri sendiri..babak yang paling best dalam cerita ini apabila Atom,robot Dakota Gayo lawan dengan Zeus,robot dua orang manusia sombong....best gila pulak! yang paling membuatkan aku terharu apabila bapa dia bersungguh sungguh memperjuangkan  anak dia dan ini membuatkan anak dia menangis..tapi yang paling aku tak boleh lupa apabila Max(lakonan Dakota Goyo) mengajar Atom menari .. sumpah adorable! ini aku bagi gambar dan trailer filem ini ! 








Noisy Boy dan Midas


Hugh Jackman dan Dakota Goyo


Comel kan ??


falling in love>3>3







okey! that's all for now.. semoga korang gembira dengan entri yang aku post..





~THE END~


' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment