Followers

Saturday

GOOD LUCK!

assalamualaikum dan salam 1blogger ... jawab jangan tak jawab ..okey ! nak tanya sesuatu?sekarang bulan 10 . OKTOBER .. bagi pelajar PMR dan SMA,inilah bulan yang paling menakutkan,menyeramkan,mengnervouskan sebabTHIS TIME FOR EXAM ! pelajar PMR tinggal 2 hari sahaja lagi untuk pulun habis nak belajar... pelajar tingkatan 4 yang duduk di Klang dan mengambil aliran agama,Jumaat nie dah start PAT .. lagi 23 hari nak SMA .. rasanya macam dah dekat sangat.. minggu depan kat sekolah aku ada SEMPUT SMA ..semoga aku tak semput sangat lah nanti ..hehe..






okey!di kesempatan yang ada nie,aku nak ucapkan GOOD LUCK kepada semua pelajar tingkatan 3 di seluruh Malaysia...semoga dapat keputusan yang membanggakan ..
kepada:
Syamil,AlBaihaqi,Amirul,Aiman,Abu,Haizulmi,Raja,Adib,Affham,Farhan,Hafizul,Azka,Afiq,Aliff Zamirul,Irsyad,Faris Akmal,Amiruddin,Fiqrie,Haziq DM,Luqman,Aiman ,Zulhilmi,Nidzam,Shafeq Azhame,Imran Saufi,Iqmal,Aidil,Shafiq Khairie,dan Izzat...semoga berjaya menaikkan nama asrama..kalau ada nak tanya soalan,tanya je pada kakak dan abang kat asrama tu... begitu juga kepada Ezahti,Nadia,Syahinda,Mimie,Atikah,athirah,Affiqah Anis,Ainur Maisara,Fatin Nazira,Suri,Aisya Wahida,Afiqah,Shaidatul,Lela,dan Hanisah*minta maaf . aku tak kenal semua...
Aku nak ucapkan  semoga berjaya juga kepada Ain Affini,Nabihah Said,Fatimah,Shela,Hazim,Zulkifli,Suriya,Azrain,Deqla,Illyka,Noorlin,Maisara,Azzamuddin,Izzudin,Pirman,Haikal,Fauzul,Anas,Intan farha,Tuhfatul Aina,dan calon calon PMR SAM SULTAN HISAMUDDIN SG BERTIH TAHUN 2011...banyakkan usaha,doa dan apabila sudah lakukan dua benda ini tawakkal lah kepada Allah,..semoga mendapat kejayaan yang cemerlang..inshaallah!!








kepada pelajar tingkatan 4 pula,semoga berjaya untuk Peperiksaan Akhir Tahun minggu depan okey =)do the best  beat the rest .. bittaufik wannajah ..



~THE END~


' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

2 comments:

  1. moga buat terbaik..
    untuk mak ayah, sekolah, & paling utama utk ISLAM..

    Bittaufiq wannajah fi imtihan..

    InsyaAllah yg terbaik

    ReplyDelete
  2. moga buat yg terbaik ya dalam SMA !

    ReplyDelete