Followers

Saturday

akhirnya.. ia berlalu =)

assalamualaikum dan salam 1blogger .. selama berbulan bulan aku tunggu,tepat pukul 11 pagi 28 haribulan Oktober 2011 inilah saatnya.. SMA akhirnya berlalu jua ...walaupun banyak dugaan,rintangan dan masalah yang perlu aku hadapi,aku kuatkan diri untuk menempuh segala halangan . akhirnya aku dapat menghadapi SMA dengan hati yang tenang .. di kesempatan ini,aku nak mengucapkan terima kasih banyak banyak kepada semua guru matapelajaran Al Azhar,: Ustazah Khairiah,Ustazah Hani,Ustazah Diana,Ustaz Marzuki,Ustaz Zahari,Ustazah Sepiah,dan Ustazah Nahariah dan Ustazah Noorzi yang telah bertungkus lumus mencurahkan segala ilmu kepada kami semua.. jasa ustaz dan ustazah tak mungkin dapat aku balas... hanya doa aku dapat kirimkan sebagai tanda ingatan..


kedua,aku nak ucapkan terima kasih kepada Nur Syafrina kerana tidak pernah lekang memberi soalan soalan spot dari Kampung Jawa... tak dilupakan kepada kawan kawan di asrama yang banyak memberi dorongan serta galakan terutamanya Hakim yang sentiasa memberi galakan semangat ...  tak dilupakan keluarga aku yang membekalkan makanan serta duit dan dorongan semangat .. 
kepada semua yang sentiasa mendoakan kejayaan aku .. terima kasih bebanyak =)


akhir sekali, kepada calon SMA di seluruh SELANGOR,semoga berjaya dan mendapat keputusan yang terbaik dalam SMA .. semogakejayaan yang dapat menjadikan galakan semangat kepada kita untuk berjaya di dunia apatah lagi di akhirat..










p/s:selepas habis periksa,tak boleh merdeka sangat .. PAT still go on .. annual dinner around corner..sembelihan apatah lagi . sibuknya aku nie ...walaupun aku sebenarnya sangat penat , tapi aku akan cuba menguatkan diri aku untuk hari hari yang mencabar pada masa akan datang...


~THE END ^-^~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment