Followers

Friday

tolong like fanpage blog ini di Facebook!!

assalamualaikum dan salam 1blogger..first of all,aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang sudi lawat blog ini .... lik eblog ini dah mencapai 400...folowes 209... THAKS A LOT ..aku sayang korang semua......






secondly aku nak mintak tolong pada semua followers,pembaca setia,pengunjung dan pelawat blog ini .. nak mintak tolong boleh tak??
aku nak mintak tolong LIKE fanpage blog ini di Facebook .. bukannya apa ... aku tengok orang like blog ini banyak..TAPI like kat FANPAGE takder...nie linknya ... 


http://www.facebook.com/pages/Kisah-Khaider-Domo-dan-Korea/199037696822141


kalau anda baik hati dan ada keluangan masa,jemputlah LIKE fanpage ini .



terima kasih siapa yang BAKAL  LIKE ..

~THE END~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment