Followers

Thursday

Selamat Hari Raya !





assalamualaikum dan salam 1blogger! minta maaf kepada semua followers kerana belum buat ucapan selamat hari raya lagi sebab line kat rumah 'terlampau' laju sehingga tak boleh buka internet.. okey ! kat sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang mengenali aku tidak kira zahir dan batin .. Aku ingin minta maaf jikalau ada terkasar bahasa,tersilap perkataan,terumpat pada benda yang tak sepatutnya,tercubit pada badan dan segala kesilapan yang lain harap diampunkan .. aku juga ingin mengucapkan ribuan ampun dan maaf pertama sekali kepada keluarga aku sebab kadang kala melawan cakap dan  meninggikan suara .. aku juga ingin mengucapkan jutaaaaaaaaaann kemaafan kepada 3 orang penyeri kehidupan saya kerana kadang kadang terkacau lebih masa,termessage tak kena waktunya dan macam macam ter yang lain lah!aku juga  ingin mengucapkan kemaafan kepada 19 budak lelaki  yang gila di asrama dan pelajar tingkatan 4 aspuri kerana kadangkala mulut tak terjaga sehingga melukan hati dan sanubari!minta diampunkan ye..ribuan kemaafan juga kepada budak bilik AB3 yang sentiasa menjadi mangsa amarah dan tengkingan aku ... last sekali kepada semua yang mengenali diri ..ampunkanlah diri yang tak sempurna ini...kepada followers folowers dan pembaca setia blog usang ini,minta maaf jikalau entri tak best dan blog saya tak secanggih blog orang lain!terima kasih kerana sudi menambahkan trafic kat blog saya!kepada semua, kalau ada masa datang lah rumah saya di Jalan Udang Galah, Kampung Telok Gong, 42000 Port Klang, Selangor, Malaysia . inshallah akan dilayan dengan sempurna!tapi jangan lupa contact dulu!





Dah tiga hari raya nie  takder perbezaan yang ketara pun dengan raya raya tahun lepas .. cuma tahun ini ramai orang bagi duit raya pada aku yang tua ini dan AKU TERPAKSA bagi duit raya balik! Susah betul! nak beritahu entri ini aku update kat Ipoh,Perak ... rumah mak cik aku... line kat rumah ini laju dan sangat takder buffering .. suka sangat .... 


duit raya!
~THE END~




' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment