Followers

Friday

minggu yang ????

assalamualaikum dan salam 1blogger .. minggu ini aku terlampau banyak perasaan sehingga tak terkata dan terluah dek perkataan.. kadang kala aku rasa gembira sampai nak lompat bangunan .. kadang kala aku rasa cuak macam nak panjat bangunan .. kadang kala aku rasa sedih macam  nak runtuhkan bangunan... terlampau banyak perasaan bercampur aduk sehingga boleh menjadi kuih yang rasanya sweet salt sour bitter ... malas nak cakap panjang panjang .. aku nak cerita pasal Trial SMA yang aku hadapi pada minggu ini ... 
Hari Pertama(23/7/2011)-BA1 .. alhamdulillah aku dapat jawab dengan baik walaupun pada mulanya aku tak faham langsung .. alhamdulillah aku ada kawan baik iaitu Syamimi dan Najib yang sudi mengajar .. tak lupa juga kepada senior yang sudi mencurahkan ilmu iaitu Fadhli dan Aliff ...
Hari Kedua(24/7/2011)-BA2 ... ini antara subjek yang aku yakin aku boleh score*poyo je .. kenapa ?? sebab aku dapat ingat karangan yang aku telah mix and match kan dan aku dapat jawab dengan yakin kecuali bab terjemah ..
Hari Ketiga(25/7/2011)-Feqah Tauhid ... subjek yang boleh tahan senang tetapi mungkin ada banyak kesilapan kat bahagian Tauhid ... feqah senang sebab aku banyak hafal Feqah ..
Hari Terakhir(26/7/2011)-Tafsir Hadis- aku tak nak ulas banyak sebab aku memang kurang menghafal ... hadis ok tetapi tafsir ?? HANCUR ... Ustazah Khairiah,maafkan saya ... harap harap lepas markah 45 ... 


minggu ini jugak aku dapat tawaran untuk ?????  Tokoh Nilam Peringkat Negeri ! Aku sangat terkelu bila Ustazah Nahariah bagi surat penyertaan ... siap tangkap gambar lagi tu ... Tetapi yang tak boleh tahan aku kena ada Nilam 1000 dan RP 500 ...ambil kau .. dan satu lagi kejutan yang membuatkan aku waswas nak masuk ... Tokoh Nilam pada 17,18,19 dan 20 Oktober manakala SMA yang sebenar pada 24 haribulan Oktober ... seram nieyh ! takper aku cuma hanya berharap aku dapat kejayaan ke dalam kedua dua benda ini .. semoga takder sebarang insiden lah sehingga menyebabkan aku punya SMA teruk ! Please Allah don't make it happen! Please bless Me!








~THE END~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment