Followers

Thursday

kerja kursus akaun baik punya!

assalamualaikum..salam 1blogger..semalam aku dan semua budak prinsip akaun ada taklimat kerja kursus akaun .. aku dengar bunyi kerja kursus AKAUN pun aku dah cuak .. dalam pukul 11,kitorang kumpul di bilik gerakan ibnu khaldun ..  dengar lah taklimat daripada Puan Rosnah.. cikgu rosnah cakap apa yang penting "it's your choice..kalau nak A,HANTAR PADA WAKTU YANG DITETAPKAN.."haha..lepas tu,perkataan  IT'S YOUR CHOICE jadi bahan gelak .. ok .. kepada buak prinsip akaun .. nie soalan dan panduan&perlaksanaan kerja kursus akaun tingkatan 4..just klik ok .. =)

SOALAN(Wajib Tengok)

PANDUAN DAN PERLAKSANAAN

aku harap dapat siapkan kerja kursus nie pada waktu yang ditetapkan..demi PRINSIP PERAKAUNAN AKAUN A,aku akan berusaha bersungguh sungguh .. Doakan aku berjaya erk ..and JANGAN LUPA hari isnin depan  hantar pengenalan,profil dan perancangan perniagaan..AND TO ALL ACCOUNT STUDENT,GOOD LUCK AND WHAT'S IMPORTANT.IT'S YOUR CHOICE...



~THE END~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment