Followers

Saturday

endojidai oh endojidai~~

assalamualaikum dan salam 1blogger ... hari ini aku nak cerita pasal sebuah group dance yang meniru SNSD yang bernama Endo Jidai atau bahasa daerahnya Endo Generation .. ini adalah kumpulan DO-POP yang terbaru kat Indonesia ... first time aku tengok kumpulan ini kat blog kpop fans .. pandangan aku agak menggelikan,lawak dan menakutkan sehingga ternaik bulu roma aku~~hehe ... fakta yang menarik tentang kumpulan ini :


1)jikalau SNSD semua perempuan tulen jikalau EndoJndai ada lelaki dan perempuan...
2)jikalau SNSD Yoona EndoJidai tukarkan  kepada Endo Yoona ...
3)Persamaan dorang adalah gedik dan mempunyai tarian yang brtenaga dan berkarisma ... i hope EndoJidai tak buat plastic surgery lah~~ ooppss . terumpat sudah ...


ka sini aku nak share beberapa gambar dan video TENTANG EndoJidai! have fun !!


menari GEE

EndoJidai~~




video pulak !!




sebenarnya pada pandangan kaca mata aku ini , EndoJidai hanya mewarnai dunia Kpop yang semakin menular di merata tempat!


~THE END~



' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment