Followers

Saturday

Bazar Ramadhan!

assalamaualaikum dan salam 1blogger.. oK!disebabkan sekarang adalah bulan Ramadhan,apa yang paling sinonim dengan bulan Ramdhan?mestilah Bazar Ramadhan .. ok,aku nak cerita pasal benda yang aku paling suka nak beli kat Bazar Ramadhan ataupun muslim di malaysia suka  cari kalau pergi Bazaar..hehe ..dekat tempat aku Bazar kat 1 tempat je..gerai nya pon tak banyak ..1st time aku pergi tahun ini Ramadhan ke 4 .. ingat banyak lah makanan .. rupa rupanya sikit je...kecewa aku ..jom tengok apa yang aku suka beli kat Bazar!




air tembikai
ayam percik 

doner kebab




kuih bingka ubi!

murtabak!

kastard jagung



Nampak sangat sedap kan? Jadi,kalau nak makan makanan nie, bolehlah masak sendiri atau pun beli di Bazar yang berdekatan .. kalau tak jumpa,mengidam jelah .. hehe ..and lastly nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan ..Ramadhan Karim ... Berpuasa lah dengan azam yang baru untuk meningkatkan ketakwaan kepada Allah .. sesungguhnya rugilah orang yang tidak mendapat keampunan daripada ALLAH SWT apabila Ramadhan meninggalkan dirinya.. =)

       ~THE END~
TRUE LOVE,
MrSimple




' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

2 comments:

  1. peerrggghh....nmpk je da sdp..mstie rase mknn uh 100x gande lbeyh sedap...!! jelez maa aq...huhuhu

    ReplyDelete
  2. jangan begitu .. beli kat bazar ramadhan sementa ...

    ReplyDelete