Followers

Sunday

Captain America:The First Avenger

assalamualaikum dan salam 1malaysia.. hari nie aku nak cerita pasal Captain America:The First Avenger .


semalam aku tengok midnight movie kat JayaJusco Bukit Tinggi .. kak long nak tengok cerita captain America..walaupun dia dah tengok 2D punya..kak long kata tak best sebab dia duduk depan ..sakit kepala lah macam macam ..and petang tu kakak kakak aku pergi tempah tiket untuk Captain America 3D punya..aku pun teruja lah .. malam tu,kitorang bertolak dari rumah pukul 9.00..sampai kat sana berpusing cari tempat parking..penuh glila..dalam 9.40..kitorang dapat parking and terus naik pergi naik atas sebab takut lambat .. kitorang pon beli popcorn dan tertengok trailer cerita "Istreri Isteriku Gangster"cuba teka apa tagline filem nie?? "LU LANGSI,GUA KAHWIN LAGI"dalam hati aku dah cakap cerita nie wajib tengok .. and lepas dah beli popcorn kitorang tunggu dalam 15 minit kat luar cinema ... pukul 10.10 malam kitorang masuk panggung...bagi aku cerita nie best gila ...5 bintang ..cerita nie menggabungkan elemen sedih .. gembira.... lawak..cintakan negara..paling best apabila Captain America direkrut dalam militari ..sumpah lawak...tetapi babak yang paling sedih bila captain america call agen carter dan cakap dia nak sumbangkan nyawa dia untuk negara...pergh..time tu aku rasa aku boleh nangis dah .. tapi aku cover lah .. paling saspens apabila dia hidup kembali setelah 70 tahun dalam kapal terbang yang karam..best kan cerita nya...so,apa lagi...tempah lah tiket dan tengok...ok ..nie pelakon utama cerita nie.....


captain america

schmidt,si jahat yang ingin mengubah dunia

agen carter,buah hati captain america


and then.aku balik dalam pukul 12.30 malam .. paling tak boleh tahan,kena jalan pergi parking aras bawah sebab pintu keluar dah ditutup ..kakak kakak aku dah memaki ,menghamun dan memcaci pak cik guard kat jj tu ..sekurang kurangnya dapat lakukan exercise malam .. hihi..

~THE END~

' Jika hari ini anda membenci seseorang itu setengah mati, itu bererti anda pernah mencintainya setengah mati suatu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment